Este formulario soamente servirá de asistente para imprimir a reclamación para presentar logo á empresa, en ningún momento se trata dunha reclamación online.
Despois de cubrir o formulario poderá descargar un documento en formato PDF que contén:
Copia para a empresa: que se lle entregará asinada á empresa.
Copia para o reclamante: deberá completala e asinala a empresa e serviralle como xustificante de reclamación
Este asistente permitiralle xerar un documento para imprimir e presentar fisicamente (consulte aquí como presentalo) ou para presentar electronicamente a través da sede electrónica. Neste segundo suposto, necesitará dispoñer de certificado dixital ou Chave365.
Retomar borrador
Para retomar un borrador de reclamación xa iniciada, cubra os seguintes datos:
Borrador gardado
Gardouse un borrador do seu formulario, co seguinte código:
O código tamén lle foi enviado ao seu enderezo de correo electrónico.
Para retormar a presentación da reclamación, acceda de novo a "Asistente de reclamacións" e indique o seu NIF e o código do borrador.
Complete a súa presentación nunha oficina do IGCC
A súa reclamación foi recibida no sistema de xestión de reclamacións do Instituto Galego do Consumo e da Competencia.
LEMBRE que debe imprimir o impreso PDF, asinalo e entregalo no Instituto Galego de Consumo e da Competencia, xunto cos documentos que xustifiquen a reclamación.
O Instituto Galego do Consumo e da Competencia ten habilitado un servizo de cita previa para realizar diversos trámites de forma presencial. Prema aquí para solicitar a súa cita
Vai ser dirixido á sede electrónica da Xunta de Galicia para rematar a súa presentación. Unha vez confirmada, será remitida ao Instituto Galego do Consumo e da Competencia para a súa tramitación.
Se continúa, deberá imprimir o impreso de reclamación, asinalo e entregalo físicamente no Instituto Galego de Consumo e da Competencia, xunto cos documentos que xustifiquen a reclamación. Desexa continuar?